איך חוסכים כסף עבור נופש בצפון אחרי הקורונה?

איך חוסכים כסף עבור נופש בצפון אחרי הקורונה?

נופש בצפון הוא חלום ישראלי שרבים מחכים כבר להגשים שוב  הרצון לחזור לשגרה הוא מורגש במיוחד בתקופה כזו, שבה החלום לנסוע אל נופש בצפון נדמה, יו

מדריך דילירי לברצלונה – 11 טיפים מעולים לברצלונה והסביבה
ספא זוגי
גרין קארד – המדריך השלם להגירה וחיים חדשים

נופש בצפון הוא חלום ישראלי שרבים מחכים כבר להגשים שוב

 

הרצון לחזור לשגרה הוא מורגש במיוחד בתקופה כזו, שבה החלום לנסוע אל נופש בצפון נדמה, יותר מתמיד, כחוויה נהדרת שכולם רוצים כבר להגשים אותה. בתקופה שלאחר הקורונה, צפוי בישראל גל עצום של הזמנת נופשים – שהרי רוב האנשים ירצו לפנק את עצמם לאחר התקופה הלא פשוטה שהם עברו. ייתכן שבגלל המצב, המגמה תהיה הזמנת נופשים בצימרים, בוודאי הרבה יותר מאשר במלונות הומי אדם שבהם שוהים המוני אנשים בצפיפות. עם זאת, חשוב לזכור כי על אף ההיצע הגדול הקיים בענף זה והעתיד עוד לצמוח בהמשך – כדאי לבדוק היטב מראש, ככל שניתן, כי המתחם שבו הזמנתם מקום אכן יספק עבורכם חוויה מופלאה של נופש מרגיע ויוקרתי, בדיוק כפי שדמיינתם.

יציאה לנופש בצפון נחשבת לפינוק האולטימטיבי

 

עבור ישראלים מכל חלקי הארץ, יציאה אל מתחם של צימרים בחד נס או ביישובים צפוניים אחרים, היא לקיחה של פסק זמן מתוך חיי השגרה האינטנסיביים והיא מיועדת לריענון הכוחות וחידוש המצברים. אפילו עבור מי שמתגורר בעצמו בגליל או בגולן, נופש בצימר הוא הפסקה בריאה ונעימה ממה שהיום יום מזמן לו. חישבו עד כמה מהנה תהיה היציאה לנופש, אחרי שמגפת הקורונה תסתיים וניתן יהיה לשוב לחיים הקודמים וכמה אנשים כבר מחכים לצאת מביתם ולהרגיש את החיים הטובים באמת. הצימרים הצפוניים טובלים בטבע פראי ויפה, כזה שקשה למצוא בערים ולכן ההתרגשות מכל מה ש"עוטף" את חוויה החופשה, גוברת עוד יותר.

בחרו צימר איכותי עם שירות ברמה גבוהה

 

אם כבר החלטתם להזמין נופש באחד מבין הצימרים היוקרתיים הנמצאים באזור הצפון, אל תתפשרו על שום דבר. מצאו מתחם צימרים שמתאים בדיוק לצרכים שלכם: אם נסעתם כמשפחה – ודאו כי המקום מכיל מקומות לינה מדויקים עבור כולם וכי לרשותכם עומדת בריכה או חצר, שבה הילדים יוכלו להשתעשע. אם אתם נוסעים בתור זוג ומחפשים חופשה רומנטית ושקטה דווקא, חפשו את הצימר שיקנה לכם פרטיות מלאה ושאליו דווקא לא יגיעו ילדים של אחרים, שעלולים להפריע את מנוחתכם. מומלץ להתפנק "עד הסוף" ולבחור מראש מקום שמציע גם ארוחות בוקר ישר אל הצימר. באופן כזה, הבוקר שלכם יתחיל בשלווה ולאחר מכן תוכלו ללכת ולסעוד באחת מהמסעדות המומלצות באזור. וודאו כי ישנם מכשירים חשמליים כמו כיריים חשמליות, קומקום וכל הדרוש לכם – בכדי לעבור את החופשה בכיף ולהכין לעצמכם פינוקים קטנים כמו קפה או תה, מדי פעם.

התארגנו מראש בכל הקשור לפעילויות באזור הלינה

 

בין אם אתם מתכוונים לנסוע עם כל המשפחה ובין אם אתם נופשים כזוג – כדאי לבחון אילו פעילויות ואטרקציות מתקיימות בסביבת הצימר שלכם, בתאריך שבו אתם תשהו בצימר. לעיתים תוכלו "להרוויח" פעילות שטח מעניינת כמו רכיבה על סוסים, פסטיבל אומנות כלשהוא, שיט או קטיף – כל אלו יכולים להוסיף הנאה רבה לנופש הייחודי שלכם ולהפוך את הנופש לחוויה מתוקה שנשארת כזיכרון מתוק לכל החיים.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0